When I'm bored.

pluggade franska innan som jag nyss repeterade och nu ska man snart krypa ner i den varma sköna sängen :P

 

Hade tråkigt innan så satt och kollade på en massa klipp från " The Vampire Diaries" både från serien, intervjuer och annat. Var kul iallafall :P och tiden gick fortare. Här kommer lite klipp om ni orkar kolla hihi :Pmen de är inte så långa :). Detta är såklart inte alla jag såg, de hade tagit upp mer än hela bloggen men några stycken.

Denna har jag sett innan med men kollar på den flera gånger :P



och här en video med Candice Accola som backupsinger på Miley Cyrus/Hannah Montana Best of both worlds tour år 2008 ( hon har även varit med som backupsinger i serien) Candice är hon med rött hår och svart paljetttröja som kommer ut i början tillsammans med en blond tjej. Ljudet kan vara lite dåligt eftersom någon som var på konserten filmade men kul ändå :)



Denna är ändå lite rolig, gillar alla tre i denna, har sett den flera gånger om och mer än det. Kolla in Ninas och Ians händer,s å söta :)



Shopping med Katerina Graham


Katerinas Beautybag, tyckte den blå sminkväskan var rolig och söt och alla tjejerna i VD fick såna hihi :P




Några av de tusentals videos jag sett på idag, de flesta har ni nog redan sett och vissa har jag sett hur många gånger som helst men titta och njut! :D Imorgon kommer fler videosar bland annat från KTLA.

Här är en intervju med Candice Accola om säsong 2 ( gjordes efter Brave New World)
http://latimesblogs.latimes.com/showtracker/2010/09/the-vampire-diaries-candice-accola-bites-into-a-new-challenge.html

Kommentarer
Postat av: malle

många klipp... :P

2010-10-02 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0