Vem uppfann matematiken?

Ja jag visste att jag hade läxor att göra i helgen, men vem sa att matte skulle ta sån tid? Franskan var rättl lätt, kemin var bara att läsa igenom, biologin hade jag glömt så gör den på tisdag då jag ej har skola men matten, ush och fy för denna matten. Jobbig är den men när man fattar är det rätt lätt fast uträkningarna tar tid att skriva. Jaja är iaf snart ikapp ( efter en hel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelggg med matte). Skulle vilja träffa den som uppfann matten, elle rkom på det iaf för den personen måste ha varit vädligt smart.

Annars har jag inte gjort så mkt i helgen, typ lyssnat på musik, läst och sett på The Vampire Diaries, Brave New World för tredej gången tror jag och sett på klipp på youtube med intervjuer med de från Vampire Diaries och när Nina firade sin 21 årsdag och en massa andra klipp.

Idag är det ju val här i Sverige så vi får se resultatet imorgon, undra vem som vinner, de Rödgröna eller Alliansen? och imorgon får vi även reda på resultatet från vårt skolval :D Nu ska jag sluta babbla en massa och gå upp och se på film med familjen och äta tårta och muffins som min syster har bakat som en galning hela helgen. Nyss övade jag lite i photoshop och lärde mig lite nya saker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0