Spidad till tusen, det var man i Torsdagskväll

Ja då har man kommit hem med Madde där man har varit ikväll och såklart var även Therese med :D Fy en sån sjuk kväll, har verkligen inte skrattat eller haft så här kul på ett tag!!! och min och Therese underbara reklam vi gjorde när det var på tvn och vårt fina tv program var bäst!!! Var ute först när vi kom dit och typ sprang omkring och skerk och skrattade och tjöt, folk måste trott vi var galna!! Fast det är vu ju alltid, sedan var vi inne då jag och therese gjorde vårt fina program och mitt i allt började vi babbla om VD och massa andra saker, ehlt uppspelta och uppjagade. Hade en mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt  mkt mkt mkt mkt mkt treeeeeeeevliiiiiiiigg Kväll!!!!!

Imorgon tar man tåget till skolan tio i tolv, går och äter Lunch med Therese <3 eftersom de andra i klassen redan ätit och sen går man till aulan och röstar i skolvalet! Nu är man trött så nu ska man hoppa ner i sängen med en massa filtar!!! Imorgonbitti blir det att se på andra avsnittet av The Vampire Diaries season 2 (" Brave New World")

Några av kanske ja? de 30 bilderna jag tog igår när jag lekte med webben :P

och en bild på mig och therese idag när vi gör vår fina reklam och tvprogram, vi är helt inne tvn, hihi helt lost ( kommer fler bilder från ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0