sorry

Sorry för dåligt uppdatering de två senaste dagarna men har haft fullt upp. Blev frisk igår och var i skolan idag, gick ändå rätt bra men allt var inte så kul för:

1. Jag sov mindre än 6.5 timme inatt ( somnade typvid halv ett fast la mig tio och sen gick jag upp sex)
2. Fick ont i huvudet ( eftersom jag sovit för lite, tog en panodil hjälpte en del men inte helt)
3. Trött som f*n ( vad annars liksom?)
4. Mådde även skitilla från och till men mest när jag skulle äta :( gissar på att det är salthalten i kroppen som är fel iom att jag varit sjuk.

Efter skolan blev det en liten tur med pappa till häslopunkten och sen träffade man Therese ett tag. Har nyss läst igenom kemin en gång till och nu MÅSTE jag sova,vill inte må så här kasst imorgon igen.







Imorgon ska jag ha denna jeansklänningen som jag köpte i somras, men som jag inte använt än! Vet inte vilka skor jag ska ha än! HELP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0