Lördag = Tävling

Fredag: Gick upp vid sex på morgonen för skulle till en läkare vid sju, träffades och pratade om hur det hade gått och sån och jag skulle FORTSÄTTA med att berika maten. Vill inte men får väl det då fast brukar bara göra det de dagar jag tränar, men nu när jag nörjat tränat blir jag hungrig hela tiden, inte för jag inte har varit det innan heller, hiih fråga Bara Madde?Therese?Johanna?Julia? jag tror alla kan intyga det. Sedan kom man hem och spg på första avsnittet av The Vampire Diaries season2. Så himla bra avsnitt, verkligen bra gjort och längtar som sp j'vla mycket till nästa avsnitt går ej att beskirva hur mycket!!!!!!! Vid 12.47 tog man tåget till Ystad där BÄSTA Therese mötte en på tågstationen. Vi gick till skolan och jag åt lunch och sedan började Therese sin lektion. Efter det hade Jag biologi - kemi labb, först en lektion med kemi och sedan biologi, slutar egentligen 16.05 men vi fick sluta tidigare så hann med det tidiga tåget :D När man hade kommit hem åt man och Sedan var man med Therese, och bland annat så fotade, vi såg på VD och var ute och gjorde lite saker :D skitkul!!!

Idag: Dagen började med att pappa väckte en halv sex för man skulle på simtävling. Gick upp och klädde på mig och åt sedan frukost. Fick lite tid över sen så satte mig i soffan och väntade på att pappa skulle bli klar och var trött så kändes som man skulle somna. Åkte sedan till Lund och jag satt i baksätet med min kudde och vilade som vanligt, är alltid så trött när jag ska iväg på tävling.  KOm till Lund och simmade in och strök mig på 400mfrisim pågrund av axeln så simmade bara 50 m på morgonen och dte gick skitbra!! var anmäld på 35.49 och fick 35.02, så simmade 44 hundradelar fortare,låter ej så mkt men det är det på 50fritt och kom 3a i mitt heat :D. Sedan blev det lunch så dååkte man och åt på Nova Lund och då fick man shoppat lite också, skulle köpa byxor men hittade inga så köpte en tröja och en ansiktskräm :D. Sedan fick man åka tillbaka till simhallen och simma in igen.
PÅ eftermiddageb simmade man 200frisim på 2.47.20  där man persade igen och blev riktigt glad för kom etta i heatet!! Bara simmade ifrån dem andra efter 50 meter bara de försvann och jag bara tänkte okej, vart tog de vägen, men det är en sån skön känsla när man bara ligger där framme och simmar :D. Fjärilet gick dock kasst, tiden var Okej, men sedan blev man diskad för felaktig vändining så ja. Nej nu får jag sluta skirva detta blev vädligt låååångt, om ni har orkat läsa allt. så TACK ni som har gjort det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0