Kort Resumé

I Lördags träffade jag Madde och Therese på fiket, där vi tog oss en god fika. Jag tog en vaniljmunk, Madde en chokladmuffins som hon brukar och Therese tog en wienerkaka/wienerbröd med choklad :D.

 

När vi hade fikat skulle vi gå hem till Therese men stannade till på en lekplats där vi glatt sprang omkring och fotade i cirka en och en halv till två timmar. Man kände sig liten igen men kul var det!! Efter det var jag tvungen att lämna dem ett tag för att åka till Ystad.

 

Kom tillbaka till Therese och Madde vid halv åtta och då gick vi ut igen men vart gick vi?? Jo till lekplatsen igen!! Vi var där ett tag men sen åkte Madde hem åtta och jag och therese tog bilder i mörkret, SKÅL FÖR NYA BANANER!! som therese sa hihi :P. Har inte så många bilder för att mitt batteri på kameran var slut men tog iaf två på kafeét :D

 

  

 

Glada Madde med Colan i högsta Hugg :D

 

  

 

och Therese skrattar och ser glad ut som alltid, beväpnad med sin kamera :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0