Inlägg från i Tisdags

Jag bloggadre tyvärr inget går, hade väl ingen lust antar jag. Ja dagen i skolan var som vanligt, började 10.15, lektion,lektion lucnh håltiiiiiimmmeeeeee i tre timmar ( tur vi har ett språkvärlden pass i en timme så vi inte behöver vänta lika länge) och sedan franska där jag failade på grammatiken, men jaja shit the same, har inte haft den grammatiken alls mycket innan. Efter skolan mötte man Therese i biblioteket och sedan gick vi lite i Ystad. Sedan gick vi till Pressbyrån för Therese skulle köpa ngt att äta men det blev lite konstigt så vi kom ut från affären tomhända. Sedan hade vi tid över så vi gick till hamnen och tittade lite så ville Therese gå in på Forex så gick vi in där och typ ställde oss och kollade på deras godisautomater och låtsades att vi skulle med färjan hahah undra vad hon i kassan tyckte? men efter en liten studn gick vi ut igen och sedan kollade vi ner i kanalen och bara fy fan hur tar man sig upp om man ramlar i? Jag bara simmar bort dit och pekade mot ett ställe där kanten inte var lika högt men dte var skitlångt så vi bara nej shit vad långt att simma :P. Ja men sen när vi hade varit där en stund gick vi till stationen och typ tog tåget och fotade i och utanför innan Therese skulle åka, sedan åkte hon hem och vi såg varandra när tåget körde så vi vinkade.

Efter det gick man till simningen där man skulle simma ben hela passet för man ahde ont i axeln så man inte fick ondare och skadade den mer elr ngt MEN SÅKLART så skadar jag mig ändå och dte är inte ofta man skadar sig på det viset när man simmar ben. Ja jag simmade ryggsims ben såskulle jag starta så hoppade jag snett elr ngt så slog hela handen rakt på linan och det gör så JÄVLA ont, ursäkta språket så nu 'är mina fingrar stukade och inte nog med det idag fick man en boll på fingret som är mest stukat på idrotten så nu är det ännu värre.

HUR LYCKAS MAN MED DETTA??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0