Idag har Elise Namnsdag :D

Ja idag har JAG ELISE, namnsdag wehooo Grattis till mig, hihi :P.

Skola idag som vanligt då och sedan träffade man Therese<3  som vanligt det med, hihi:P). Gick till H&M där Therese handlade lite saker och sen skulle Therese handla ngt att äta men det blev inte så, så vi gick och pratade lite istället.

Efter det blev det simning där man fick simma det korta distanspasset med Anna :), men först sa hon att jag skulle simma det långa med Johanna och de andra men sen ändrade tränaren sig  (vet inte vrf). Anna skulle sluta simma vid klockan sex så då fick jag också gå upp för att jag ej skulle simma själv, hihi:P. Åkte sedan hem med Johanna till stationen och sen cyklade man hem i regnetoch mötte Therese på vägen :D. Gick och pratade lite och sånt och sen gick Therese hem, vi skulle kanske va men tydligen skulle man fira sin namsdag med familjen som man inte har gjort på hur länge som helst? Imorgon är man ledig från skolan för våra lärare vi ska ha imorgon är iväg på kurser men det blir lite pluggande då. Nu ska jag läsa lite och sen lägga mig.




En teckning som Sofie hade ritat till mig idag :D åt sedan kakor med familjen som Sofie hade bakat. Supergulligt tycker jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0