Elise and Therese in Y - town

Tog tåget till skolan 08.47 idag för att man börjar kvart över tio och jag kommer försent om jag tar tåget 09.47 argh!!  :@  hatar det!

Ja skolan var som vanligt fast jag tyckte att kemin och biologin gick ovanligt fort.

 

Efter skolan träffade man Therese  :D  för andra måndagen i rad  :) , vi kanske borde göra det till en Måndagstradition, hihi  :P

  

 Glada Therese med den goda glassen Sandwich

 

    

Jag och Therese försökte fota oss på bild :P 

  

Jag och Therese på bilg, igen :P

 

  

Therese går glatt på catwalken.

 

  

och vinkar glatt till publiken :P

 

  

 

  

 

Sedan försökte vi ta hoppbilder men jag fick bara två bra med min mobil, tror therese fick fler hihi :P

 

Sedan gick vi till pressbyrån och köpte sega möss och sedan vidare till tågstationen där vi stod en stund för Therese skulle ta tåget tio över fyra men jag var tvungen att lämna henne 5 min innan för jag skulle till träningen.

 

  

 

Therese på tåget en liten stund innan jag fick gå  :)  hihi miss you already and the candy som Therese skrev :P

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0