Dag med skrattattack

och här är ett till  inlägg från i Tisdags, man fick verkligen sig ett gott skratt på idrotten när alla killarna kom in i hallen, ej lönt att förklara här det står här under.

Ja i skolan på idrotten vi hade först fick jag såklart en boll på mitt värst stukade finger så nu är det ännumer svullet och gör skitont. Sedan hade vi bara vanlig lektioner och mentorsamtal och sen slutade vi. Åt lunch tillsammans med Therese idag och sen tog vi tåget hem, skulle egentligen handla inne på pressbyråmn men vi kom fram till att vi skulle handla i Skurup istället för det är så dyrt inne på pressbyrån. Iaf så skulle jag berätta för Therese om en skitrolig sak som hände på idrotten, man fattar verkkigen inte hur kul det är och man måste ha sett det för att fatta så jag fick värsta skrattattacken mitt i meningen och försökte berätta om flera gånger men började skratta hela tiden så Therese gick typ iväg, och jag hördes säkert i hela affären. Men tillslut fick jag förklarat och sen åkte vi åtget hem, lyssnade på musik och sjöng när han som kollar biljetterna kom hihi!! Gick sedan till Netto och handlade Singoallakex och choklad,MUMS!!! sedan gick vi hem och skulle egenligen va men det blev ej så. Nu är man skittrött så ska krypa till Kojs!! Godnatt!!

Bilder från Tisdags

Av elise svensson - Tisdag 14 sept 22:11

Ja jag och Therese tog ju lite bilder innan tåget åkte igår men jag fick tydligen bara fem men här kommer de:


och här är två bilder som jag och Therese redigerade för ett litet tag sen men som jag glömt lägga in.

Rosa Hår!!!!

och här har vi Therese egna lilla bild :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0