Tandläkare 9.30

Nyss sett på Bakom magin av Harry Potter med familjen och första avsnittet av säsong2 av The Vampire Diaries. Har ju redan sett det innan eftersom jag inte kunde hålla mig när det började i Amerika, men klart man ser det igen :D. Nu ska jag gå och göra mig iordning, läsa lite och sedan sova. Har sovmorgon imorgon men ska upp tidigare för att laga en grop i en tand ( inte ett hål utan det har skapats på tanden när den blev tillverkad och om de inte fyller igen gropen KAN det bli ett hål. ) Blir ingen träning imorgon eftersom jag nyss blivit frisk men på Söndag blir det nog. Godnatt alla där ute i Bloggvärlden och alla läsare!!



En bild på Candice, Katerina, Zach, Michael :D och kameramannen, kommer inte riktigt ihåg om det är M siega elrPaul sommers, jaja spelar väl inte så stor roll. Hihi gissa vilket avsnitt? men det vet ni nog redan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0