nörd vid tv

Gick upp idag för mådde bättre igårkväll så tänkte att jag kunde gå till skolan idag. Kom upp men såklart så mådde man lika kasst igen och fick stanna hemma! HATAR att vara sjuk, blir det hela tiden, mamma sa att dte kan vara som när man började med på dagis. Mna börjar ju med helt nya personer i klassen så då är man int evan vid varandra så man blir lättare smittad när någon är sjuk. Tror jag kan gå till skolan imorogn iaf.
Hittils har jag inte gjort så mycket, har sett på The Vampire Diaries sen jag vaknade igen vid 10 halv 11 men nu ska jag äta frukost och sedan ska jag försöka göra lite matte och biologi. Tänkte också försöka läsa lite i min systemkamera manual, det är nämligen en sak jag undrar hur man ställer in men kommer inte på det så får väl titta i manualen. :P



Bild från halloween, tagen av Therese :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0