Memories that never will disappear

Skola idag!! Skrev franskprov och tror ändå det gick ganska bra!! Det mesta kändes bra men ngt kändes dock minder bra men det gick inte rent åt helvete iaf! Jaja efter skolan gjorde man lite biologi n( slutade tidigt idag så var hemma vid tjugo över ett :D). Sedan blev det att baka kladdkaka med Therese och träning på Hälsopunkten med pappa. Sedan till affären och hem till mormor. Sitter just nu och äter dammsugare ( kaka) mmh gott och pratar med en massa härliga folk på msn.

Tycker synd om Therese och hennes familj idag :( Det var nyss en ambulans utanför deras hus och hämtade en gammal dam som de har känt ända sedan de flyttade dit!! Så synd och hemskt,speciellt synd om Thereses familj som känt henne så länge, och tänk på damens familj stackars stackars dem, får tårar i ögonen och gråter snart ( fats jag inte känner henne men jag tror det kalla medlidande) men hoppas att damen är okej iaf :D

Kollade nyss igenom gamla bilder på datorn från min mobil och gissade vad man hittade ? :P Jo haha när jag och Johanna var helt galna förra sommaren/ hösten pch lekte fjortisar, så hemsk jag ser ut men det är roliga minnen det som ALDRIG försvinner. Du och Jag Johanna ALLTID.

Tänkte lägga in en av bilderna men bara klyddar så tar den imorgon :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0