Inlägg från igår

Var hos Madde hela dagen igår och dte var grymt kul!!! Dagen blrjade med att vi fikade på kaféet och sedan gíck och hyrde film. Sedan blev det hem packa och till Madde. Vi började sedan prata om hennes musikvideo och hon sa jag och emelie sa filma någon dag på lovet men hon svarar ej, så sa jag annars kan jag hjälpa dig. Galna som vi är begav vi oss till stranden i KLÄNNINGAR!! Sprang sedan omrking där i vattnet och klänningar!! kallt var det men väldigt roligt och musikvideon gosh, belv så fantastiskt bra, fattar ej hur du kan göra den så bra Madde och är faktiskt glad att jag följde med och filmade, det var skitroligt och du fick en massa klipp till din video!! :D :D :D

 

Idag var det släktkalas för Sofie, och det var roligt. Vi kusiner började spela sims 3 :D och sedan gick vi ut lite ockå, annars fotade vi med min systemkamera och pratade gamla minnen. Nu ska jag snart lägga mig börjar bli sjukt trött. Bilder kommer nog imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0