Friends - Forever

Blev ingen träning igår efter skolan så tog tåget hem och träffade Therese ett tag och gick och handlade. Just det fick springa som en dåre till tåget för hade mi´ndre än 5 min på mig, kom upp på stationen när bommarna hade börjat gå ner för hörde dem men hann på tåget iaf :P PHU, tur att jag hann förra gången jag sprang på sån kort tid, kom jag nyss när tågetkörde men denna gången sprang jag dubbelt så fort.

På kvällen blev det pizza precis som för Johanna :P Efter maten blev det matte och sedan var man med Therese igen. Kollade på julklappar, dansade ( eller Therese dansade och jag typ bara satt/ stod där), sedan fotade vi, såg på tv och sedan satte vi på ett avsnit av Vampire Diaries och härmade vad de sa haha :P

Fick ett jättefint halsband av Therese igår, så himla fint och TACK så mkt, det betyder jättemkt och det du sa :D får tårar i ögonen av att tänka på det :D  Dock gick en av delarna av men nu är det helt igen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0