Elise Tipsar

om ni ej ser bilderna ladda om sidan eller webbläsaren och skriv in elise som användarnamn och johannaelise som lösenord i rutan som kommer upp. vet inte varför den kommer upp då dne tillhör en annan blogg jag har med en kompis


Har inte gjort något tips eller hissar och dissar på länge sådärför blir det ett litet tips idag som jag kom på idag när jag pratade med mamma om jag skulle slinga mitt hår eller inte. Då jag kom fram till att jag nog inte ska det efetrsom klor bleker blonda slingor så håret blir grönt, och jag vill INTE ha grönt hår. Så då kom jag på två små tips.

tips 1 för blondare / ljusare hår



Man kan använda ett såkallat blondshampoo som bleker hår och gör det ljusare och denna färgen eller slingorna håller och bleks INTE grönt av klor!! det finns såklart flera olika sorters shampoo än det på bilden.

eller så kan man använda .......


Mna kan koka kamomillte och låta det svalna so man sedan sköljer håret i när man duschar och det bleker håret ett alternativ om man inte vill hälla te i sitt hår är kamomillshampo.

Så nu har ni tre tips på hur man kan blondera/bleka sitt hår UTAN att det blir grönt av klor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0