Changed Plans & Thoughts about the return

Ja det blev ingen tandläkare för jag var jättesnuvig och hostig och då är det ej så lätt för dem att borra och de vill ju ej bli smittade så de blir sjuka så jag får ha en annan tid istället. Idag får man äta själv i skolan för Therese är sjuk, får se om jag hittar ngt att äta här hemma istället. Korta och små inlägg men bra med uppdatering eller?

SÅ NI SOM SÅG PÅ THE VAMPIRE DIARIES IGÅR, VAD TYCKTE NI OM AVSNITTET? kommentera fritt  om vad ni tyckte :D

Detta tyckte jag om avsnittet:

Så Katherine är tillbaks huh? Den stora frågan är bara vad hon vill, och vad är det John vet som fick henne att vilja döda honom. Kom hon verkligen tillbaks för Stefan eller är det bara en lögn.

 

Vad kommer hända med Damon nu när han dödade Elenas bror och fick henne att hata honom?  Kommer hon fortsätta hata honom? Vad tror ni? Tyckte synd om Damon när Katherin sa att hon aldrig hade gillat honom.

 

Och tillslut hur kommer det gå för Caroline? stackars Caroline hon har ju inte gjort ngt, kommer hon att dö? vad tror ni.

 

Ni kan kommentera om vad ni tror men ni som följer serien i Amerikansk takt ( som även jag gör) låt bli spoilers för dem som följer serien i svensk takt. Annars tyckte jag att avsnittet var sjukt bra, helt outstanding!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0