Bröllopsdag igår

Råkade spara detta i utkast i morse så publiceras nu

Hejsan alla läsare!

Har ej bloggat på två dagar men har inte haft så mycket att skriva, det är nog inte så kul för er när jag tjatar om alla läxor hela tiden :P
Var iaf med Therese i Onsdags och det var mycket roligt, först såg vi på Paranormal Activity men det är inte förräns i slutet som den är läskig.
Sedan gick vi ut och gick bland annat till Coop Extra och kollade på filmer.
När vi kom hem till Therese var vi ute med och vi stod och övade på att prata engelska sen resten av tiden, men riktigt roligt var det.


Igår var vi i Svedala och kollade påsäng till Sofie.
Åkte sedan till Burlöv och handlade skor till vinter, hittade ett par riktigt nice skor :D
Gick in på Bokia där jag hittade en riktigt ball bok som jag bara måste ha! Hoppas jag får den i julklapp :)
Köpte även två nya baddräkter för mina andra börjar bli för små, skulle haft tag i en mascara men hann inte med det men mamma har en hon inte har använt så provade den och den var riktigt bra.

På vägen hem stannade vi till vid den nya möbelaffärenn XXXLuts, som ligger där gamla IKEA låg.
Det var ungefär som IKEA fast de hade fler sängar och mer av annat också.
När vi kom hem firade vi mamma och pappas bröllopsdag som var igår den 4:e November.:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0