Bed

Ush ska snart lägga mig, måste sova så kasst jag mår och så trött jag är.

Har ´mått såhär hela dagen:

* huvudvärk
* illamående
* Yr
* Väldigt trött

På träningen kändes det som man skulle spy, tur man inte gjorde det, det hade ju inte varit så fräscht!!
Hade två lektioner i skolan idag, Kemi labb och grupparbete i Biologi. Fick tillbaka proven och ja dert gick väl ändå ganska  bra, vet inte riktigt vad jag förväntade mig för ha rinte gjort prov på det viset riktigt!! Efter skolan började jag och Angelicaprata jättemycket så sa hon att vi kunde gå hem till henne. Såvi åt, tittade på tv och pratade en massa!! Riktigt kul och trevligt och vi tycker båda att det måste göras om. Nej nu måste jag i säng vi ses imorgon.



Bild tagen hemma hos Madde för några veckor sen!!! Tyckte ändå den blev ganska cool. :D

Kamera: Sony DSLR - A230


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0