Hemma Igen

Ja nu har jag ju inte skrivit ett tag men det är för att jag varit sjuk och har varit på klassresa i Prag. Klassresan var mycket rolig men tågresan dit kändes väldigt lång och det tog över 12 timmar. Nu när man kommit hem igen och tillbaks till skolan känns allt bara så ovant med alla arbeten som måste göras osv. men det är bara att sätta igång så man hinner bli färdigt med allt i tid. Nu ska jag se på säsongsavsnittet av Gossip Girl som jag inte hann se hela av igår. Ha det bra och glöm inte att kommentera och besöka http.//elisejohanna.blogg.se anv:elise lösen:johannaelise

Lite bilder från Prag:




Det var lite bilder kommer kanske fler sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0