Godmorgon - ett tag sen.

Hej allesammans nu var det ett tag sen jag skrev här - Igen.  Det är iaf April nu :).  I Maj ska klassen åka på klassresa till Prag men vi har fortfarande inte fått in alla pengar så därför ska vi ha en vårmiddag med underhållning :). Jag har fått reda på att jag kommit in på NV på gymnasiet och hamnade i NVB :).

Idag ska jag göra lite läxor eftersom jag eventuellt ska simtävla imorgon och ska på musikläger nästa vecka :). Blir lite klyddmed religonredovisningen då men det ordnar sig och på onsdag ska vi ha nationella prov i NO i kemi. Jag har nyss ätit frukost med familjen, lite sent 20 över 11 men var trötta idag- Nu ska jag gå och göra migirodning och sen vattna blommorna, städa vasken och sen läxor.

Hoppas ni vill fortsätta att läsa min blogg och nisom besöker får kommentera så jag vet om någon gör det annars får jag göra något åt det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0