Vinnaren av allt!

ja jag har inte bloggat så mycket det senaste dagarna eftersom jag varit sjuk men nu när jag börjar må bättre kan jag ju skriva lite. Har gjort klart No arbtetet och nästan hela EU arbetet idag. Imorgon blir det matte och teknik.

Har nyss sett på melodifestivalen och jag tyckte där var många bra ikväll men vinnare av allt blev Iallafall:

Anna Bergendahl med låten " This Is My Life"
Tänk ändå att hon bara är arton år, vi får hoppas att det går bra för Oss i ESC i år.







Vem tyckte ni skulle vinna? Svara gärna med en kommentar!

Kommentarer
Postat av: iiissa♥

salem eller eric, salems låt var annorlunda och kanske ngt som passar ESC men eric's va bra för han showade och så ^^



ha en fin dag :)

2010-05-16 @ 12:25:03
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0