Lördag!

Ja jag har försökt att blogga denna veckan men har haft en väldigt stressig vecka med alla läxor och allt annat denna vecka + att man har mått dåligt eftersom man är förkyld och har även haft feber. Igår var iaf dne roligaste dagen i skolan då vår klass spelade in vår video till Tik Tok fick göra flera tagningar, ibland missade vissa sina ställen och från början hade vi inte saker överallt dne sista gången hann alla i tid till sina saker och stod inte på fel platser men det blev litekonstigt på ett ställe och på det ena stället mimade inte en lika bra som innan men annars blev den skitbra! Vill verkligen se den igen, hoppas man kan få den på en skiva för vill verkligen ha den!!! Idag har man städat och sett på tv , har nyss städat båda vaskarna på toaletten där uppeoch där nere. Ska snart äta mellanmål och sne blir det pluggning inför franskprovet på Tisdag , ush känne rinte för det. Innan har vi haft ett prov på varje kapitel så har alltså bara haft ett att öva på emn nu ska iv helt plötsligt ha det på fyra kapitel, tur att vi har arbetat mycket med dem. Idga är Sofie på simtävling men hon ska snart hem hon simmade 100 m bröstsim där vi inte vet vilken tid hon fick pågrund av att ingen av tränarna tog tiden på henne. Hon simmade också 100 m frisim och där persade hon med ca en sekund och fick 1.32.??. jag måste bara erkänna att jag verkligen ÄLSKAR Ghost Whisperer sitter och kollar på dte hela tiden, har sett något avsnitt förr coh då tyckte jag om det men har inte sett så mycket sen men nu tycker jag verkligen om det. Någon mer som tycker om det? Imorgon börjar äntligen Gossip Girl igen samma tid och samma kanal alltås kanal5 klockan 19.00. Något att se fram emot :D. Nej nu ska jag ta något att äta för magen bara kurrar hela tiden. Vi ses.
enna veckan. jag har försökt men har haft en väldigt stressig vecka med alla läxor och allt annat denna vecka + att man har mått dåligt eftersom man är förkyld och har även haft feber. Igår var iaf dne roligaste dagen i skolan då vår klass spelade in vår video till Tik Tok fick göra flera tagningar, ibland missade vissa sina ställen och från början hade vi inte saker överallt dne sista gången hann alla i tid till sina saker och stod inte på fel platser men det blev litekonstigt på ett ställe och på det ena stället mimade inte en lika bra som innan men annars blev den skitbra! Vill verkligen se den igen, hoppas man kan få den på en skiva för vill verkligen ha den!!! Idag har man städat och sett på tv , har nyss städat båda vaskarna på toaletten där uppeoch där nere. Ska snart äta mellanmål och sne blir det pluggning inför franskprovet på Tisdag , ush känne rinte för det. Innan har vi haft ett prov på varje kapitel så har alltså bara haft ett att öva på emn nu ska iv helt plötsligt ha det på fyra kapitel, tur att vi har arbetat mycket med dem. Idga är Sofie på simtävling men hon ska snart hem hon simmade 100 m bröstsim där vi inte vet vilken tid hon fick pågrund av att ingen av tränarna tog tiden på henne. Hon simmade också 100 m frisim och där persade hon med ca en sekund och fick 1.32.??. jag måste bara erkänna att jag verkligen ÄLSKAR Ghost Whisperer sitter och kollar på dte hela tiden, har sett något avsnitt förr coh då tyckte jag om det men har inte sett så mycket sen men nu tycker jag verkligen om det. Någon mer som tycker om det? Imorgon börjar äntligen Gossip Girl igen samma tid och samma kanal alltås kanal5 klockan 19.00. Något att se fram emot :D. Nej nu ska jag ta något att äta för magen bara kurrar hela tiden. Vi ses.

Lite bilder från Ghost Whisperer, var bara tvungen :P











Kommer kasnke fler bilder senare men älskar Bara skådespelarna Jennifer Love Hewitt som spelar Melinda och David Conrad som spelar Jim.

Kommentarer
Postat av: adelina

OMG , haha jag har hittat min stjälsfrände eller vad ?

jag ÄLSKAR också Ghost Whisperer, speciellt Jim och Melinda. Har kollat på alla avsnitt till säsong 5 och nu ska det inte sändas mer, så himla tråkigt man typ börjar gråta. Jag kan typ inte förklara hur mke jag älskar GW och Jimel, jag är helt beroende de är allt jag tänker på. Jag hittade din blogg när jag klickade på en Jimelbild på google, och jag är såå glad att jag gjorde det. Tack för att du finns haha (a)



//adelina

2010-06-06 @ 19:44:02
URL: http://adelinatheolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0