Oj Herregud - Det är bara överskriften!

Oj herregud asså nu börjar jag känna mig oaktiv IGEN. Jag då har fått tre nya arbeten i skolan och ska ha matteprov på tisdag.
Träffade Johanna igår innan gympan men var dock inte med, blev ingen träning för mig idag heller men ska träna så fort jag kan igen man vill ju inte tappa all kondition nu när simningen har börjat gå bra.
Har inte gjort så mycket de senaste dagarna mer än att vara hemma och börjatatt öva inför matteprovet.
Idag har jag varit i skolan som alla andra och vihar haft vanliga lektioner och pratat om hur vi ska tjäna in pengar till Prag. Vi ska till exempel ah en dansbandskväll där klassen delar in sig i olika band och spelar dansbandslåtar ocksp
å ska PRO dansa. Låter inte så kul eller?? men jag tycker dte är kul att spela och sjunga i band.
Nej nu ska jag gå och göra lite läxor och lite landträning.
XOXO Elise.
Bild på fyrverkeri från nyårsafton som jag inte lagt upp innan.
Lovar att vara mer aktiv här i framtiden men om jag inte skriver här så skriver jag på http://elisejohanna.blogg.se användarnamn: elise Lösenord:johannaelise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0