Måndag!

Ja igår var det måndag och då fick jag gå upp 4.30 på morognen för skulle träna klockan sex på morgonen. Det gick bra att träna men man var lite trött men dte var rätt skönt ändå. Sen blev dte skola och sen på eftermiddagen åkte man tåg med Älskade Johanna till träningen. Träningen gick bra fats man kände att man hade tränat på mrogonen så blev lite trött någon gång men der får man ju. Simmade på samma ban som Johanna och Julia <3 för vi kom senare än de andra. I slutet var dte bara jag, Johanna och Albin kvar men vi tränade starter och simmade 4x 25 uppifr¨ån mycket roligt. Sen åkte jag hem med Johanna för hennes pappa kunde hämta oss, skönt då slapp vi tåget:P Jag och Johanna var värsta sockerbomberna efter träningen och var sugen på typ coca cola, munkar, choklade och mycket mer.

När jag kom hem hade mamma och pappa fått sålt min säng för vi renoverar och sånt men ska köpa nya möbler så satte in sängen på blocket typ halv åtta på kvällen och fick en massa svar efter 3 timmar men vi fick sålt min och Sofies säng är nästan såld. Så nu får vi sova på extrasängar i källaren men dte är ändå skönt.

LOVE Elise.

Ps. jag och Johanna har fått fullständig fnatt och jag heter Ariel och Johanna är Blunder, någon som vill vara Krabban Sebastian???. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0