Lördag= städdags!

Hej allihopa idag har jag i stort sett städat ända sedan jag gick upp. Vi håller nu på att städa huset för att det ska komma någon och se hur mycket det är värt på måndag. Att städa tycker jag är tråkigt fast dte måste göras fast det beror på vad vi ska städa och varför osv. Jag kan ibland bli väldigt sur när jag städar vet inte varför men tycker alltid dte tar lång tisd och blir bara surare ju längre tid det tar. Nu är jag äntligen klar i alla fall och förösker fixa en nyckelring som ni kan få se här på bloggen när den är färdig. Skulle egentligen gått ut och fotograferat men det är kallt och inte så roligt väder också håller dte på att mörkna så ska nog fixa ett foto på Sissi till Sofie som hon ska skicka in till en tävling med foton på djur där man kan vinna fina priser. Bilder på nyckelringen och även lite andra bilder kommer senare men nu ska jag göra chokladpudding i alla fall och man hoppas på pizza ikväll för dte brukar dte bli när mamma och pappa har städat hela dagen. Vi ses MVH Elise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0