Glömde Bion!

Ja igår var det först en vanlig skoldag men kvällen var bäst, gick nämligen på bio med Johanna. Sofie och Emma!
Vi såg på New Moon fast jag redan sett dne en gång innan, men dne var så bra att jag ville se den igen.
Jag, Johanna, Emma och Sofie hade sjukt roligt och mitt under filmen när Bella kommer under vatten och Victoria kommer emot henne med sitt röda hår så lutar sig Johanna mot mig och säger Ariel!! och då får jag såklart ett skrattanfall eftersom det lät så kul och samtidigt såg dte ut som Ariel så då skrattar jag som in i och Johanna med och jag får svårt att sluta. En stund senare när man kommit in i filmen igen säer Johanna nu är Ariel borta och jag bara sluta nu annars kommer jag skratta igen. Sen när Alice är hos Bella och säger att hon kommer in igen när Bella släppt ut hunden skrattar jag först åt det och sne pratar Johanna om Ariel igen.

Filmen var i alla fall mycket bra presic som förra veckan och jag, Johanna, Emma och Sofie hade iaf sjukt kul och det måste såklart göras om igen!!!

bilder kmr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0