Namnlöst

Ja igår blev man rätt trött på träningen men jag tyckte ändå att det gick rätt bra. Åkte hem med Johanna efter träningen och det var mkt skoj. Idag blev det snöoväder och bussbarnen fick åka hem tio i tre ibland önskar man ju att man också åkte buss men vi borde också få gå hem tidigare för vi kanske går och halkar på vägen hem och slår ihjäl oss?? men det tänker de minsann inte på! Har inte skriivt på någon dag men har inte haft mcyket att skriva om emn håller på att försöka göra en header till J och min blogg:) men Johannas blir bättre.
Kom igen nu och kommentera om vilken vi ska ha!!!
Imorogn blir det skola som vanligt och sne måste jag göra klart skivomslaget och svenskan som jag är nästan helt klar med men vi ska jobba med det i skolan imorogn. Idag på svenskan läste vi igenom häftet med texter till Nationella provet. Vår lärare Adam är sjuk så igår fick vi sluta tidigare, idag fick vi vikarie och förra veckan hade vi håltimme.Han har fått magsjuka så man hoppas att man inte själv blir smittad.
Nje nu ska jag fixa klart headern och se å film med Sofie. Vi ses// I Know you Love me:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0