Hiss eller Diss?

ja då är det mellannummer i kvällens melodifestival som man nästan halvsov igenom. Själv tycker jag att kvällens startnummer inte var så bra men det fanns någon enstaka låt som var bra iaf men om jag ska välja någon så tar jag nog nummer 1, man Boy med Erik Saade som nyss gick till Globen!. Nej nu ska jag gå ut till soffan igen och göra min familj sällskap, förresten kissies inlägg om barn som blir modeller och sminkade är för det första rätt sent att skriva om jag menar det har ju stått om det på internet i över en vecka nu och för det andra så säger vissa att hon har stulit det från en annann blogg som jag nyss var inne på så frågan är, har hon stulit det eller har den andra personen gjort det? Den enda som kan svara på det är nog Kissie själv så alla andra kan ju sluta skriva att hon stulit det för ingen annan vet ju det mer än Kissie själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0