Grattis Mormor!

Ja igår fyllde mormor år och då var man först i skolan. Efteråt gick jag och Sofie och köpte presentpapper och en blomma för vi hade inget papper hemma och vi gav mormor en blomma och ett stort fotografi på mig och Sofie som hon hade sagt hon ville ha. Fotot var alltså större än en planch och vi har gjort likadant med ett foto på mig, bilder kommer när vi har satt upp den. På kvällen åkte vi till mormor och hon blev jätteglad för presenten. Vi åt tårta och kakor och drack coca cola men de vuxna drack kaffe. Fick även gjort lite matte igår och morfar kollade på OS. Kom hem vid typ halv elva och var skittrött så la mig direkt.

Idag har vi bara haft en lektion hittills och nu har vi rast. Idag har jag tröja, jeansleggins och kofta, nästan samma som igår bilder kmr när jag är hemma. Vi ses alla läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0