God Morgon alla läsare!

Ja detta blir mitt andra morgoninlägg och idag har jag faktikst tid vid att sitta framför datorn på morgonen.
Ingen av våra lärare i stjärnhuset(där jag går) bor i Skurup  förutom Adam som är sjuk ,så de har svårt att köra hit och deras tåg är försenade så vi börjar inte förrän tio över nio idag och vi slutar vid två så går i skolan ca 5 timmar idag. Alla som åker skolbuss kommer inte till skolan idag eftersom alla skolbussar är inställda i stort sett alla kommuner idag. Tog en grå tröja idag med mörkblå jeans idag mne har bara tajtsen på mig nu för orkar inte ha jeans nu. Vi ses senare i eftermiddag alla och kommentera nu MYCKET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0