When the snow melts the icicles will fall...

Snön har ju börjat töat nu så man ser avspärrningar överallt där både snö och istappar (icicles på engelska) kan rasa ner och trilla ner. Jättebra att de sätter upp avspärrningar även om jag brukar kolla upp när jag går under hus eftersom jag inte känner för att få en stor spetsig istapp i skallen. Har gjort färdigt min labbrapport nu ikväll och ska snart sova. Imorgon blir det träning efter skolan och Johanna kanske ska komma in lite tidigare :D. CVill träffa henne, visst vi har träffats på simhallen men jag menar träffa henne liksom privat eller vad man brukar säga, vi har inte varit på åratal nu och det tycker jag vi får ändra på, vi var jättemkt innan men nu tar skolan en massa tid. Hade matteprov och tror det mesta gick bra, nu ska jag lägga mig i sängen så jag orkar med morgondagen men har sovmorgon så ska sova till halv 9,hihih :P







Blev sugen på att fota istapparna efter skolan men hade bara mobilen så den fick duga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0