Läxor till tuuuusseeeen

... rubriken är kvällens planer! Har redan gjort kemiuppgifterna och franskan så nu är det *bara* matte och kemilabbrapport kvar. Gär de flesta läxorna i veckan idag för jag ska spela på konsert imorgon, och såklart har vi typ alla läxor till Torsdag!! JOBBIGT!! menmen man måste ju göra läxorna om man vill få bra resultat på proven, och bra betyg i ämnena!! Nu ska jag göra matten och kemin som sagt, men matten är viktigast, kemin kan jag alltid göra imorgon på den två timmars långa rasten:P Blir nog att se på min ÄLSKADE TVD box sedan elelr så blir det NCIS med familjen.



Sofie under ett paraply ( tog några bilder på henne häromdan, men på varje bild ska hon blinka eller kisa, hjälper knappt om man tar utan blixt eller med blixt :P)

Kamera: Sony DSLR A230

© Elise Svensson 2010, bilden är skyddad enligt upphovsrättslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0