Jag ser det snöar...

Jaha ingen skola idag heller då ( missade skolan i tisdags också, då jag fick vända i Rydsgård pågrund av en traktor som ramlade ner på spåret i Svarte, de beställde bussar och sånt men detr tog tid ohc det kom bara en buss när iv hade varit där i nästan två timmar, och det kom ju nya tåg med fler folk, så skulle de ha nya bussar, ja det tog tid så hade varit i skolan när vi slutade.) Pappa kom inte heller till jobbet idag utan fick vända och åka hem igen. Idag ska jag göra matte och kemi, orkar inte men måste börja och sedan när man har gjort det kan man ju ha lite kul som tex att fota elr ngt, bilderna på mig och Therese kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0