FLYTTAR BLOGGEN

Ja jag har hört mig för bland mina bloggläsare om vad jag ska göra med bloggen eftersom det ALLTID kommer upp en störig lösenordsruta som inte har ett dugg med denna bloggen att göra. De flesta av er tyckte att jag skulle skaopa en ny blogg där inte denna rutan kommer upp, och man borde ju lyssna på sina bloggläsare? eller vad tycker ni själva.

 

Därför FLYTTAR jag nu min blogg eller avslutar här och flyttar tll www.devote.se där denna rutan INTE kommer upp iaf inte för dem som har provat om den gör det ändå så kontakta mig på bloggen eller min mejl [email protected]Det kommer kanske komma ett inlägg här ngn gång men annars finns jag på www.lizziesplace.devote.se

Hoppas ni som läst min blogg kmr fortsätta läsa även nu när jag flyttar.

 

Rätt eller fel val? Kommentera även om ni redan har svarat innan.  tiden här har varit rolig men tjänar ingen nytta om mina läsare inte kan se min blogg, eller mina bilder.,

 

xoxo EliseSvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0