Onsdag,Torsdag,Fredag

Ja i onsdags när Madde hade åkt hem så sov man över hos Johanna och då kom Robin tränare :) men tyvärr så tog han ej med sig xboxet och cod :P. Vi köpte bland annat ben and jerry glass som var mcyket god och sjöng singstar och gjorde så vilät som ekorrar. På kvällen såg vi Gossip Girl + att vi gjorde en massa annat kul.

 

Igår fikade man med Madde och Therese på konditoriet och det var mycket roligt, efter det gick vi och kollade i lite affärer och jag köpte en bikini   :D Efter vi hade shoppat eller vad man ska säga gick vi hem till mig och fotade med min kamera och vi bestämde att vi skulle sova över. Efter ett tag åkte Madde hem sålänge och jag och Therese gick hem till henne, hennes föräldrar var dock ej hemma men det löste sig. Efter ett tag kom vi till Madde och då tog vi ett kvällsdopp i hennes pool som var 28 grader varm för de ska värma upp den inför en fest i helgen. Sedan såg jag och therese filmoch Madde lyssnade på musik.

Idag vaknade jag och Therese klockan elva men vi trodde den var tovl men sen la vi oss och vila igen. Therese åkte hem vid tolv för hon skulle åka och bowla med sin familj men jag stannade kvar och när jag och Madde hade ätit frukost badade vi i poolen, denna gången var det 26 grader men det var ändå jätteskönt ochvi hade bland annat vattengympa och ett träningspass i poolen. Pappa hämtade mig vid tre och sedan har jag bara latat mig förutom att gå med återvinningen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0