Liseberg!!!

Ja idag har man inte gjort så mycket vaknade nio fast var sjukt trött och fick ont i huvdet eftersom jag inte alls sov bra inatt så somnade om och vaknade lite senare. Åt frukost och gjorde mig iordning, såg gossip girl och spelade guitar hero en halvitmme med Sofie. Sedan blev man hämtad och åkte till simningen. Tyckte passet var lite jobbigt och speciellt 800, kom ingenstans, kändes som att simma i cement. Mitt i träningen när vi övade kickar så fick vi hoppa upppå kanten och göra sittups och sedan simma till andra sidan och göra sittupps vi bara skojar du? men det gjorde han inte. När vi skulle göra de sista sittupsen så när jag gick på en stenplatta så bara den trillade ner i marken och sedan en till :O jag bara va vad händer?

Nu har jag tagit fram allt till imrgon, LÄNGTAR SOM IN I!!!!!! Tänkte lägga mig lite tidigare eftersom vi åker 7 imorgon bitti. NU ska jag se film så blir inget mer bloggande för mig.


Kommentarer
Postat av: josefine

SVAR PÅ KOMMENTAR ♥

åååh, så du gillar min blogg? Tack så hemskt mycket :)



okej ,vad för slags läger/kurser brukar du vara på då?

2010-08-17 @ 21:56:46
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0