Liseberg here we come

Idag gick man upp vid tio, gjorde sig iordning, städade, gjorde pannkakor,åt och cyklade till kommunhuset för att hämta tågkortet till gymnasiet. Efter man hade hämtat tågkortet träffade man Johanna :D och sedan var vi i stadsparken och fotade (lekte) med systemkameran. Efter det åkte vi hem till henne och var på datan och spelade tom och jerry och need for speed på xboxet och denna gången vanna faktiskt jag också en gång. Efter några timmar skulle man hem och äta och sedan blev det Johanna igen. När jag var hos Johanna ringde mamma och pappa och sa att de hade snackat färdigt om Liseberg på Onsdag och Jag fick följa med!!!!!!!!!!! WEHOOOO, efter det blev kag och Johanna helt galna, det kommer att bli sjukt kul!!. Nu ska jag läsa lite på datorn och sen ska jag sova för ska orka träna imorgon :).

 

xoxo elise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0