Bilder från idag :D

Tog som sagt några bilder innan idag när jag och Therese va och hade hemmaspa!! Det var riktigt roligt och denna dagen var bara så rolig, detta måste vi göra oftare Therese och vi måste va oftare med!!! :DBilderna kommer nu fast de flesta blev tyvärr jättedåliga :( men först några bilder när jag skulle möta Therese :D <3

 

 

 

 

Inte så bra bilder precis de kunde blivit bättre men jag testadebara kameran snabbt eftersom den hade ställt om en massa inställningar och sånt av sig själv och nu kommer bilder från när vi hade spa men varning de blev ej så bra.

 

 

Gott med rulltårta på spa!! :D

 

 

Början till ansiktsmasken :D

 

  

Honung :)

 

  

 

Klar med ansiktsmasken :)

 

Skratta INTE nu okej, men på denna bilden kommer jag se jättekonstig ut  men man får väl bjuda på sig ibland:P

 

  

 

Ush jag ser HEMSK ut och jag vet att gurkorna ligger snett men de åkte ner precis när jag skulle testa att fota eftersom jag inte såg något för gurkorna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0