1.a träningen

Ja idag har man först varit på badet ett tag med sofie, sen körde man och hämtade en bok på biblioteket och sedan till affären och handlade lite saker. Kom sedan hem åt och åkte till simningen som började idag,ändå lite skönt. Träningen gick väldigt bra faktiskt och det kändes skönt att vara i vattnet igen där man hör hemma,äslkar simningen av hela mitt hjärt även om det kanske inte alls känss så :P. Imorse tog man det lite lugnt och läste och såg på tv innan man gjorde sig i ordning, Nu har man värsta speeedaaaaaadeeee chatten med johanna, ni skulle sett oss helt galna är vi. NU ska jag snart se gossip girl och sedan lägga mig, tänkte lägga mig lite tidigare idag eftersom man ska på morfars 70 - års fest på Torsdag och den kommer hålla på hela dagen och kvällen så vill ej bli trött då :P.


Kommentarer
Postat av: josefine

Sommaren är snart slut, och då ställer jag frågan..

Har du varit på någon kurs/läger i sommar?



Min började idag ♥

2010-08-16 @ 17:57:54
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0