Måndag.

Igår var det först simning på morgonen kl6.00-8.00 och efter det blev det skola.
Skolan var nästan som en vanlig skoldag förutom att vi hade fotografering och vi fick äta på en kvart för vår fotografering blev försenad så vi åt innan den.
På so.n och bilden fortsatte vi med bildprojektet och min grupp(grupp2) hade först lektion med Anna där vi spelade ett spel om kända folk genom tiderna och sen hade vi No och innan vi gick hem hade bild med konstnären Julia där vi började med våra skulpturer. Vi fick börja med gubbarna vi ska gipsa sen, vi började med att forma kroppen på dem och sen linda in dem i toapapper.
Det svåraste var att fästa dem för pappret snurrade upp sig hela tiden.

Efter skolan åkte jag tåg in till Ystad för att träna en gång till och det gick då lite sämre än på morgonen. Åkte sen hem och åt och sen la jag mig. Somnade direkt för att jag var trött men vaknade flera gånger under natten för att jag frös.
 Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0