Lördag:)

Hejsvejs allesammans idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade och läste "Breaking Dawn" tills jag hörde de andra gå upp. Åt frukost,spelade tvärflöjt och städade mitt rum.
Åt sen lunch och gick in till grannarna och sålde lite julitidningar och hjälpte sofie med hennes.
Efter det tog vi bilden till simhallen där jag tittade lite när Julia tränade småttingarna i plask och lek och gjorde även so och franska där.
Sen blev det dags för vårt pass, hade ingen tränare på landträningen så vi körde den själva.
Passet var i A2 fart men ändå rätt jobbigt fast kul.
Simmade bland annat 12x100m medley och 14x50m ben.
Bytte sen om och åkte hem, vi körde Julia till Kadesjö.

Åkte och handlade på coop extra och sen kom vi hem och åt och nu sitter jag här framför datorn och skriver, ska snart gå och spela kort, se på film och läsa Breaking dawn.

HejsanSvejsab På Dejsan:)




P.S.Ny Header, Made by Julia, hon hade tråkigt och passade på att göra en skitsnygg till mig  TACK JULIA!!!:) D.S.

 :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0