Nej nu får jag skriva av mig lite:)

Hej har inte hunnit skrivit på ett tag för det har varit läxor,läxor och läxor + att jag har tävlat.
Skolan flyter väl på som vanligt förutom att franskprovet idag inte gick så bra men det gjorde det inte för någon alls i hela franskklassen:O.
Förra veckan hade vi övernattning i skolan från torsdag till fredag och fast jag försökte hålla mig vaken för att jag skulle tävla i helgen så slutade det med att jag somnade i alla fall, fast som vanligt när jag sover på andra ställen än hemma vaknade jag till några gånger.
När klockan var fem på morgonen vaknade vi(jag och Madde) och upptäckte att nästan ingen låg och sov:o hihi:P. Nästa dag var man jättetrött fats man hade sovit några timmar och jag orkade nästan inte spela så mycket badmintont men ja det var bara att bita ihop och kämpa på.
På svenskan såg vi på en film om språk som var lite tråkig och man höll nästan på att somna eftersom man var så trött vilket vissa också gjorde:P lyllos er ni fick sova lite hahah:P
När vi hade haft NO fick vi ställa oss på en rad och säga hejdå till Julia och även om jag tyckte det var sorgligt så kunde jag inte gråta. Det var nästan så att man började själv när man såg alla andras ledsna ansikten. Nör jag kom hem från skolan gick och la mig och sov i en timme innan jag åkte till simningen som faktikst gick jättebra.

På lördagen blev det tävling och jag persade på allt och kom på 5.e plats på 100m fjäril och då fick man ett litet pris:P

Har hört att Lovisa W kom med i Svinalängorna så ett stort grattis till dig och lycka till med inspelningarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0