Måndag, Tisdag, Onsdag och Torsdag.

Måndag
Vaknade upp hos madde i måndags eller rättare sagt jag och therese var vakna och satt och pratade rätt länge fetersom vi inte kunde sova men det kunde såklart madde:P. vi gick upp och åt frukost( Jag åt frukost de andra åt inte något). Vi spelade in filmer dansade och mycket annat det var verkligen två roliga dagar afst vi var lite onyttiga haha:) Kom hem typ vid halv tre och skulle åka tåg till simningen men Johanna skulle bli körd av sin mamma så jag fick åka med dem:) Vi hade träning och det gick väl bra fast jag inte riktigt hann med starttiderna. Efteråt segade jag och Johanna oss i duscharna och bastade en stund. Kom hem och såg på film och lite annat.

Tisdag
Eftersom jag och Johanna inte hann va något på måndagen så tänkte vi att vi kunde vara på tisdagen istället men då fick man reda på att man skulle till malmö så det blev abar hejdå Johanna :( och hej malmö:). Först av allt kollade vi på badkar eftersom vi ska renovera vårt badrum och även köket. Det fanns ett jätteballt badkar jag ville ha men det fick inte plats i vårt badrum:(. Åkte sen och åt på en kinareastuarang och maten var verkligen god. När vi hade ätit köpte vi kläder, Jag köpte en kofta, en tröja, en jacka, en mössa, en halsduk och ett par vantar.
Letade också efter kläder till julafton men hittade inget så det får bli lite längre fram, provade massor av klänningar men de passade inte, en satt väldigt hårt och man kunde typ inte andas:P men den satt bra förutom att det inte såg så bra upp högst upp:P. Åkte sen och köpte nya skor men det blev tyvär bara vinterskor idag måste snart köpa några fräcka klackskor till jul:P. Kom sen hem och gjorde inte så mycket.

Onsdag
Ännu en dag blev min och Johannas plan krossad av att vi skulle till Burlöv. Jag, Sofie och Pappa badade och mamma och mormor hälsade på Inger och Kalle. Jag och Sofie badade med pappa men vi tog även färdigt våra märken och vi simmade de sträckorna vi ska tävla i i helgen max och vi tog tider. DE blev faktiskt bra eftersom vi simmade i en 50m bassäng och det ser ju lovande ut:).

Torsdag
Idag har inte hänt så mycket, först av allt sov jag rätt länge. jag och Sofie skulle egentligen hjälpa till att städa huset idag eftersom vi ska renovera badrummet coh köket nästa vecka men vi cyklade till gummifabriken och var på poträttfotografering som var väldigt skoj och då slapp vi städa. Imorgon MÅSTE jag och Johanna va annars blir jag verkligen GALEN!!.

Vi ses Kram Elise:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0