Done With The Homeworks - I am happy again :D:)

Äntligen är man färdig med religionen som har tagit 1000år att göra, har också blivit färdig med svenskan och har bara pyttelite kvar på engelskan, jag kan redovisningen på No.n och jag fick alla rätt på franskprovet och har fått tillbaka det skriftliga arbetet i tekniken där jag fick MVG.
Jag är så himla glad att jag är färdig med alla läxor och att allt slit och alla kvällar går åt åt religion och andra läxor, det känns verkligen skönt att ha det överstökat och jag är också glad eftersom det snart är höstlov och då kan man ta det lugnt och återhämta sig efter alla läxor och ladda om sig.

Vi ses. detta har varit ett par extremt jobbiga veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0