Plågad av vaccinet??:S

Fick då svininfluensavaccinet i skolan i tisdags var lite nervös men försökte lugna ner mig själv och sen när man börjar känna sig bättre börjar calle prata om att han fick åtta sprutor på 5 min och att det är skönt också vidare hihi:P. När vi skulle få vaccinet fick vi gå in genom matsalen och sen blev vi uppropade i bokstavsordning. När vi skulle få sprutan sa hon att man skulle slappna av i armen för det gjorde mindre ont, när hon satte in den tyckte jag inte att den kändes så mycket utan bara att det spändes lite i armen men sköterskan frågade om det gjorde ont och om jag slappnade av så sa jag att det inte kändes så mycket utan bara spändes lite och att jag slappnade av och då så sa hon att jag såg plågad ut. Plågad?!? Det kändes ju inte så mycket som jag trodde det skulle hur kan man då se plågad ut? Det måste nästan varit nervörsitet hon såg hihi. Sen fick vi kex och saft men det hände inte så mycket på hela dagen förräns på slöjd lektionen som var sista lektionen vi hade på dagen då började jag få ont i armen så dte blev ingen tvärflöjt och på kvällen när jag var hos mormor fick jag feber så det blev till att stanna hemma och fick även stanna hemma på torsdagen för jag hadef ortafarnde lite feber kvar men det blir nog skola på fredag igen eftersom jag mår bättre nu.

 En liten gris passande till svininfluensan , Babe från filmen med samma ´namn:)


Kommentarer
Postat av: hultgren

hahah,



nöff nöff sprutan gjorde inte ont.



men nu e man sjuk i stället.



:P

2009-11-05 @ 11:09:21
URL: http://johannahultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0