Outfiten från måndags.

Måndagen var ingen speciell dag utan mer som en vanlig trist måndag och tristare blev den när man inte fick träna för man skulle vaccineras dagen efter och inte kunde åka tåg med Johanna.
Outfiten blev i alla fall mysig på en trist måndag och jag gillade verkligen de nya kläderna från Malmö har även köpt ny jacka , haldsuk , mössa och vantar och skor bild kommer på det senare.
I Måndags hade jag i alla fall på mig en lång topp med paljetter på och en grå stickad kofta som var jätteskön också ett par svarta leggings till hade jag mina nya skor som tyvärr inte är med på bilden men det kommer bild på dem sen.





Ni får stå ut med att den ena bilden blev lite mörk och skit i att mitt huve ser knäppt ut på det ena det är  kläderna ni ska se kanske tar bättre bilder sen som jag lägger in senare, ni fårs tå ut med att visa bilder blir bra och att vissa blir mindre bra:):P

 P.s. Älskar att datorn fungerar igen den kraschade innan D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0