Måndag på ÖP

hej allihopa efter att jag ( Elise) legat en hel helg i sjukdom och därför inte kunde tävla har jag blvit frisk igen och idag (måndag) har jag följt med Julia till hennes klass på ÖP för att hölsa på. Hittills har vi haft kemi och matte, vi har också ätit lunch och det var rätt gott fats e hungrig igen så ska äta min clementin. Just nu har vi håltimme i en och en halv timme för vi ska ha kemilaboration också är det två grupper och vi är i den sena gruppen idag. Blir ingen simning idag eftersom jag slutar kvart över fyra och måste repetera till ett franskprov imorgon som är JÄTTEviktigt it's the one and only sen sätter hon betygen. jag har ju varit inne på facebook nu för en gångs skull och rensat upp imin gård på farmville som var hur stökig som helst men nu är jag nöjd med den och har gått upp i två levlar.

Vi ses Kram Elise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0