Unna dig själv en sommardricka.

hej allihopa i hopp om att få mig själv att må lite bättre och få hit sommaren passade jag på att göra en somrig dricka. Jag tog först ett fint glas som jag tyckte såg somrigt ut och sedan hällde jag i vatten men inte ända upp, sen skar jag en citron och pressade ut några droppar i vattnet, efter det tog jag en saftflaska och hällde i lite saft men det blev inte så mycket färg så jag hällde i två droppar röd karamellfärg för att få den röda färgen som ni ser på bilden som grädde på  moset skar jag en skiva av citronen och satte fast på glasets kant och sedan tog jag två sugrör i fina färger och stack igenom citronen och det blev faktiskt gott tänk bara på att ni inte tar alldeles för lite saft så det blir äckligt smaka och njut av sommaren!!




Min goda och härliga sommardricka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0