schoolweek

Hej allihopa jga har ju varit i skolan nu dessa tre dagar. var ledig idag från nio till halv tolv för att spela konsert för rutger och mariaskolan men vi blev klara vid elva. På hemkunskapen gjorde vi tårtor och min och Thereses tårta blev faktikst ganska god, godare än vad jag hade hoppats på. VI hade vaniljkräm inuti och sen choklad och strössel ovanpå. Efter skolan gick jag och Therese till centrum ochm kollade på kläder och lite annat smått och gott, vi skulle egentligen ta en fika på konditoriet men vi orkade verkligen inte någon fika efter att ha ätit tårta på hk:n.
Jag köpte bland annat en body lotion som jag tor blir bra nu i sommar. Sen gick vi hem till mig och gjorde lite olika saker innan Therese gick hem. Åt sen och städade mitt rum och sitter nu här och skirver och just det en sak till om ni känner er för att ta ett dop i helgen så öppnar badet nu i helgen och det är gratis inträde både lördag och söndag.

Puss och Kram Skumbanan som jag ibland brukar säga hehe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0